Když něco uděláte pro radost a zdarma, nestačíte často divit, jaký to má úspěch. V roce 2014 jsme natočili úspěšný videoklip Happy Brno, který měl přes 420 000 zhlédnutí na YouTube a byl odvysílán v celostátní televizi v USA, kde jej vidělo 2,5 milionu diváku v 60 státech.

A proč vlastně my a proč HAPPY BRNO?


Celá vlna happy videí vznikla spontánně, na základě vydání prvního 24 hodinového videoklipu, který natočil zpěvák Pharell Williams ke svém písni Happy. Píseň měla obrovský ohlas, lidé po celém světě začali natáčet videa v duchu jejího poselství. Natočeno bylo již 1800 videí z téměř 150 zemíTaké jsme ho chtěli pojmout jako prezentaci Brna a jeho zajímavých míst.

Téměř stovka lidí, amatérů, profesionálů i náhodných kolemjdoucích s námi s úsměvem tančilo na známých brněnských místech – ve vile Tugendhat, na Zelném trhu, u zastávky MHD v podobě blobu od architekta Kaplického, na Špilberku, Brněnské přehradě, Petrově nebo na letišti a Masarykově okruhu. Celkem jsme natáčeli na 41 unikátních lokalitách.

Podle mota projektu: "Udělejte každý den štastným" jsme i my chtěli přispět k této celosvětové akci, která také slouží pro podporu humanitární organizace www.unocha.org/cerf.

Výsledek předčil veškerá očekávání – dostali jsme se do online zpravodajství, tisku, České televize, dalších televizí i zahraničních médií. Video viděli lidé ve 186 zemích na světě.

Celý klip Happy Brno byl také odvysílán na celostátní televizi v USA, kde klip vidělo 2,5 mil. diváku v 60 státech.

Video na Youtube se během jednoho týdne vyhouplo na 100 000 zhlédnutí a na sociálních sítích snad nebylo Brňana, který by neměl Happy Brno na svém Facebooku. 

Záplava pozitivních komentářů z celého světa byla pro nás velkou odměnou, nejen proto, že lidé označovali naše video jako jedno z nejlepších Happy videí ze všech. Díky!

Přehrát VIDEO

188
191 236 237 238
Zavřít
191 236 237 238

Další reference

E.ON ČEZ Statutární město BrnoČeská pošta
ReprofitVUT BrnoMAKRO Diasorin
SNHK UnisComputers Lux hotel ONYX ČKD Blansko