Zvyšování prodeje

Mnohokrát jsme ověřili postupy a strategie, které našim zákazníkům přinášejí obchodní úspěch. Zvolíme pro vás ten správný mix služeb, které přinesou efektivní výkon právě vašeho webu. Zaměřujeme se na klíčové faktory.

Zvyšování prodeje

Získávání
návštěvníků

Není návštěvník jako návštěvník. Jeden odejde z vašeho webu za 10 vteřin a druhý dokončí objednávku. Přivedeme vám druhý typ návštěvníka.

Zvyšování konverze

Zvyšování
konverze

Toto je váš úspěch a zisk. Konverzní poměr. Slyšíte ta slova poprvé? Pak jste právě objevili klíč jak znásobit své výsledky. Řekneme vám víc.

Více peněz

Vydělávejte
víc peněz

Důležitý je přístup. Musíte investovat do své značky a rozvíjet ji. Pracujte na sobě, přehodnocujte a zdokonalujte se. Peníze přijdou samy.

Opravdové důvody, proč si kupujeme
zboží nebo služby

Kvalita je abstraktní pojem, existuje sama o sobě a žádná firma ji nemůže definovat. Je emocionální a subjektivní, tudíž ji mohou formulovat pouze zákazníci. Nejsou to jen funkce a parametry zboží nebo výhody u služeb. Je to servis obklopující produkt a pocity, které přinášíte zákazníkovi.

Proč si ženy kupují kabelky a muži auta?

Kabelku viděla žena v televizní reklamě. Po ulici ji nesla herečka, které se chce podobat. Byla krásná, elegantní a všichni muži se za ní otáčeli. A taky tuhle kabelku ještě na jiné ženě neviděla. A proč si ji koupila zrovna dnes? Ne snad proto, že je po výplatě, ale zítra se jde ucházet o místo v prestižní firmě. Důvody nákupu: krása, přitažlivost, pozornost mužů, jedinečnost, prestiž.

 

Uvádí se totiž, že jen asi 10 % informací přijímáme vědomě. Zbytek se v našem mozku ukládá bez toho, že bychom o tom měli ponětí.

 

Muži kupují auta pro svou osobnost a charakter, jako ukázku své síly, ale také pro bezpečí své rodiny, radost z jízdy nebo krásu designu. Automobilky "vlastní" emoce a úzce je spojují se značkou. Volvo = bezpečí, Tatra = produktivita, Audi = komfort, VW = rodina, BMW = radost.

Přemýšleli jste kvůli jakým pocitům nakupují zákazníci vaše služby nebo produkty? Proč by si měli zamilovat právě vaši značku? Řeší váš produkt problémy potenciálního zákazníka? Jaká slova vlastníte vy?

Proč si kupujeme zboží
 

Jak přivést ty správné zákazníky na váš web?

Základem úspěchu je inzerovat tam, kde vás hledají potenciální zákazníci. Oslovovat vybrané zákaznické skupiny a zobrazovat jim reklamy "šité na míru" jejich motivům ke koupi. Přitáhnout jejich pozornost musíte zajímavým a neotřelým způsobem. Nejlépe odlišně od vaší konkurence. Způsobů propagace je mnoho, ale ty hlavní a osvědčené vám představíme.

SEO

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) přivádí často až 80 % všech návštěvníků. Investice do pečlivě provedené optimalizace se rozhodně vyplatí.

Buďte chytří a nechoďte s davem. Umisťovat se na hlavní stránce a optimalizovat na vysoce konkurenční klíčová slova je velmi nákladné. Optimalizujeme na slova, díky nimž vaši zákazníci snadněji konvertují a opravdu objednávají.

Vlastníme světoznámý software pro kompletní správu SEO. Vyhledáváme nejefektivnější klíčová slova, důkladně prověřujeme vaši konkurenci a provádíme promyšlený linkbuilding. Dostaneme vás na první příčky vyhledávačů.

SEO

PPC Kampaně

Profesionálně a pečlivě vedené PPC kampaně jsou efektivním zdrojem zvyšování ziskovosti. Jsou oblíbené u mnoha našich klientů. Doporučujeme PPC určitě vyzkoušet.

  • Zobrazování reklamy je zcela zdarma a jeden klik je od 0,20 Kč.
  • Platíte pouze za efekt - pouze za klik na reklamu.
  • V různých městech můžete zákazníkům zobrazovat jiné typy reklam.
  • Podstupujete minimální riziko a investice máte pod kontrolou.
  • Reklama je adresná a neobtěžuje uživatele.
  • Můžeme vypočítat úspěšnost a vyhodnotit přínos PPC reklamy.

1000 KČ JAKO DÁREK DO ZAČÁTKU

Google kupón

Darujeme vám 1000 Kč na začínající PPC kampaň.
Napište nám.

 

videomarketing

Youtube

Specializujeme se na videomarketing. Je to budoucnost marketingové komunikace. Klíč ke zvýšení ziskovosti a přitáhnutí pozornosti.

Víte, jaké jsou největší výhody videa
a co můžou přinést vaší firmě?

Videomarketing

Remarketing

Remarketing je moderní nástroj pro cílené zobrazování reklam. Dokážeme označit uživatele, kteří si prohlíželi konkrétní typ zboží a poté jim cíleně zobrazit relevantní reklamu. Reklama může obsahovat výhodnou akci na "jejich" zboží a zobrazovat se může v momentě, když si pročítají soukromé e-maily. Remarketing používáme pro cílené oslovování zákazníků nebo budování povědomí o značce.

infomarketing

Unikátní vlastností infomarketingu je jeho široká použitelnost a přirozenost.
Každá společnost může použít infomarketing a začít budovat vztah a důvěru se zákazníkem. Princip je v předávání znalostí a vědomostí vašemu publiku. Zákazníci k vám pak budou sami přicházet a nedočkavě vyhlížet vaše nové služby nebo produkty.

Cesta zákazníka

Cesta zákazníka k objednávce

Většina firem dělá velkou chybu, když se soustředí pouze na prodej. Někde seženou kontakt a bezhlavě prodávají a tlačí zákazníky do nákupu. Cesta zákazníka nám ukazuje, že přeskakují důležitý krok. Tím je důvěra. Jak získáte jejich důvěru? Odbornou radou a kvalitním obsahem, který přinese lidem užitek a pomůže jim. A lidem, kteří nám dávají dobré rady přeci důvěřujeme a rádi od nich nakoupíme.

SOUHLASNÝ E-MAIL MARKETING

E-mail je osobní kontakt na vašeho zákazníka. Inteligentní a souhlasný e-mail marketing je silná zbraň. Zacházet s e-mailem člověka ale musíte opatrně a s respektem. Nemáte databázi e-mailových kontaktů? Nevadí. Prozradíme vám, jak získat stovky odsouhlasených e-mailů.

Nevyžádané e-maily

  • Otevřeno je pouze 2-5 % ze všech odeslaných emailů.
  • Spam filtry zadrží e-mail - hrozí blokace IP adresy.
  • Spam emaily jen otravují. Obsah čtenáře nezajímá.
  • Při odesílání spamu hrozí vysoké pokuty a sankce.
  • Nabídka je anonymní, bez rozdělení a segmentace.

Souhlasné e-maily

  • Otevřeno je 20-50% všech odeslaných emailů.
  • Každý e-mail přijde do doručené pošty adresáta.
  • E-mail pomáhá a informuje. Čtenář je zvědavý a čte.
  • Legislativě je odesílání e-mailů v souladu se zákonem.
  • E-mail i nabídka jsou personalizované, tj. jsou více efektivní.

Speciální aplikace pro rozesílání hromadných e-mailů

Naše aplikace nejen, že rozešle e-maily v konkrétní den a hodinu, ale sleduje také kolikrát si daný člověk e-mail otevřel a na které odkazy nebo obrázky kliknul. Používáme ji také ke sbírání kontaktů z webových formulářů nebo pro automatické rozesílání přednastavených e-mailů nebo e-mailových seriálů. Automaticky také vyřadí e-mail člověka, který se z odběru odhlásil.

  • Dodržování zákonných požadavků
  • Technické zázemí pro odesílání
  • Sbírání kontaktů z webových formulářů
  • Profesionální HTML šablony e-mailů
  • Statistiky e-mailových kampaní
  • Odesílání v konkrétní den a čas

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Fenomén sociálních sítí využíváme pro šíření povědomí o značce a komunikaci s fanoušky.

Facebook Twitter Google Plus Linked In

Bavte své fanoušky, publikujte zajímavý obsah, přitahujte pozornost ale držte se tématu. Zveřejňování příspěvků lze automatizovat. Na sociální síti LinkedIn můžete najít kvalitní i zaměstnance.

Provizní systémy

Nabízíte ve svém portfoliu zajímavé produkty nebo provozujete unikátní služby a chcete zvýšit jejich prodej?

AFFILBOX - provizní programPomocí provizního systému můžete získat partnery, kteří vám za poplatek budou přivádět zákazníky a podpoří vaši značku. V on-line systému spravujete své partnery, výše provizí, vyplácíte provize a analyzujete statistiky. Můžeme vám doporučit český a prověřený provizní (affiliate) systém AFILBOX. Pomůžeme vám také s hledáním nových provizních partnerů, s orientací v systému a jeho nastavením. Ostatní už zvládnete sami. Klikněte na banner vpravo, zaregistrujte se a začněte vydělávat.

E.ON ČEZ Statutární město BrnoČeská pošta
ReprofitVUT BrnoMAKRO Diasorin
SNHK UnisComputers Lux hotel ONYX ČKD Blansko